Złóż zamówienie na najbliższą dostawę świeżej ryby
 Pytania

Najczęsciej zadawane pytania

  1. Jak zapłacić za zamówienie ?
    Zapłata za zamówienie odbywa się przy odbiorze. Nie pobieramy wcześniej żadnych zaliczek. Płatność gotówką lub Blik-iem lub kartą. 
  2. Ile kosztuje dostawa ?
    Dostawa jest bezpłatna dla miejscowości, które są wypisane w zakładce „dostawa”.
     
  3. Jak pakowane i transportowane są ryby ?
    Ryby pakowane są w porcie w Kołobrzegu w pojemniki typu STYROBOX, po czym trafiają do samochodu chłodni, wyposażonego w agregat chłodniczy, który podczas podróży utrzymuje temperaturę 0 st. C wewnątrz chłodni.
     
  4. Czy ryby są mrożone ?
    Sprzedajemy tylko i wyłącznie ryby świeże. Ryby nie są zamrażane ani przemrażane na czas transportu ani przed nim. W ofercie posiadamy jedynie halibuta, który jest zamrożony. ( nie rozmrażamy przed dostawą ) .
     
  5. Jak złożyć zamówienie ?
    Zamówienie najwygodniej złożyć poprzez formularz dostępny na stronie, ale także można wysłać do nas maila lub zadzwonić.
     
  6. Jaką kwotę przygotować za złożone zamówienie ?
    Każda osoba która składa zamówienie, przed dzień przed dostawą otrzyma wiadomość SMS z dokładną ceną. 
     
  7. Czy moje zamówienie będzie tak wyważone jak zamawiam ?
    Niestety, ponieważ ryba nie zawsze waży dokładnie tyle, ile Państwo zamawiają, możliwe jest, że koszt będzie trochę wyższy niż przez Państwa wyliczony, ponieważ nie odcinamy np. ogona, kawałka płata – dlatego cena łączna zamówienia zależy od wagi ryby.
     
  8. Jak przechować śledzia solonego ?
    Termin przydatności to 2 miesiące od dostawy. Po otwarciu vacum można ponownie zrobić solankę (woda + sól) tak aby pływało jajko lub surowy ziemniak, po czym zamoczyć śledzie w tej solance i przykryć talerzem, na który należy postawić coś ciężkiego np. słoik z wodą, aby śledzie były zamoczone. W tak przygotowanej solance, śledzie mogą leżeć jeszcze około pół roku i więcej.
     
  9. Co zrobić jeśli okaże się, że złożyłam/em zamówienie, a nie mogę go jednak odebrać ?
    Jeśli nastąpi sytuacja, w której nie będą mogli Państwo odebrać swojego zamówienia, prosimy o taką informację max na 3 dni przed planowaną dostawą, w innym przypadku prosimy o poproszenie kogoś z rodziny lub znajomych aby odebrali zamówienie za Państwa.
     
  10. Kiedy odebrać zamówienie ?
    W zakładce dostawa można zobaczyć kiedy planowana jest dostawa dla Państwa miasta (dostawa zawsze podana jest w kilkudniowym przedziale, ponieważ dajemy sobie czas np ze względu na sztorm czy inne wypadki losowe). Każda osoba, która złoży zamówienie dostanie wiadomość SMS kilka dni przed dostawą z informacją, w który konkretnie dzień będziemy w Państwa mieście.
     
  11. Jaki jest koszt pakowania ? Jak pakowane są ryby ?
    Ryby pakowane są w bezodpływowe pojemniki styropianowe. Opłata za opakowanie świeżej ryby to 5 zł ( powyżej 200 zł łącznego zamówienia opakowanie jest bezpłatne ) . Opakowanie jest jednorazowe i bezzwrotne. 
     
  12. Czy można poprosić o zapakowanie ryb w reklamówki ?
    Niestety, odeszliśmy od pakowania ryb w torby foliowe, ponieważ wpływało to na ich jakoś i świeżość (zaparzały się). Pakujemy tylko w pojemniki styropianowe.
     
  13. Gdzie odebrać moje zamówienie ?
    Zapraszamy do zakładki „miejsca odbioru”, są tam dostępne punkty wraz z godzinami, kiedy i gdzie można odebrać swoje zamówienie.
     
  14. Skąd wiem, że moje zamówienie na pewno zostanie zrealizowane ?
    Jeśli złożyli Państwo zamówienie poprzez formularz na stronie, zostanie wysłana do Państwa w ciągu 24 godzin automatyczna odpowiedź, jednak potwierdzeniem 100% jest wysłany przez nas SMS kilka dni przed dostawą. Jeśli nie dostaną Państwo maila lub SMS-a prosimy o kontakt telefoniczny.
     
  15. Czy opakowanie styropianowe jest zwrotne ?
    Niestety nie. Dlaczego ? Ponieważ dezynfekcja według zasad SANEPID-u jest droższa od zakupu opakowań.
     
  16. W jakich terminach jeździcie do danych miejscowości ? Dostawa odbywa się cały rok ?
    Dowozy odbywają się przez cały rok ( za wyjątkiem okresu od połowy czerwca  do  31 sierpień - ze względu na okres ochronny na dorsza oraz miesiąca stycznia- przerwa urlopowa )
     
  17. Co się stanie jeśli złożę zamówienie a go nie odbiorę ??
    Ze względu na to, iż coraz częściej zdażały się sytuacje, w których osoby składały zamówienie i ich nie odbierały postanowiliśmy zacząć współpracę z firmami windykacyjnimi np. KRD „Krajowy Rejestr Długów”. Każda osoba, która nie poinformuje Nas max 3 dni przed dostawą, że nie odbierze swojego zamówienia, otrzyma od Nas fakturę z 7dniowym terminem płatności oraz zakaz dalszych zamówień. 
     
  18. Jak przebiega cały proces od zamówienia po dostawę ?
    Kiedy składają Państwo zamówienie na naszej stronie poprzez formularz, w ciągu 24 h dostają Państwo maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, później kilka dni 2-3 dni przed planowaną dostawą, jak tylko wiemy, że kutry idą w morze wysyłamy smsy do każdej osoby, która złożyła zamówienie o przewidywanym termienie dostawy. W dniu dostawy dostają Państwo jeszcze jednego bądź dwa smsy z informacją w którym miejscu stoimy i wyceną zamówienia.

      19. Czy mogę prosić o spakowanie ryb wędzonych "vacum" ?
           Oczywiście. Możemy spakować vacum wybrane przez Państwa ryby, doliczamy kwotę 2 zł / kg za spakowanie vacum. Prosimy jednak pamiętać, że ryby spakowane vacum                 są bardziej wilgotne i z doświadczenia wiemy, że dużo smaczniejsza jest ryba nie spakowana vacum :)

      20. Zamawiałam/em np. śledzia , ale go nie otrzymałem/am  ? 
            Nasze ryby są łowione na świeżo ( nie przetrzymujemy ryb w chłodniach - dlatego może się zdarzyć, iż jakiejś ryby będzie brakowało w Państwa zamówieniu, staramy się o                tym facie informować, jednak nie zawsze się uda, jeśli np. dowiemy się o tym fakcie w nocy dzień przed dostawą, dlatego jeśli zabraknie jakiejś rybki w Państwa zamówieniu -              prosimy się na nas nie denerwować, ale na to wpływu nie mamy co i w jakiej ilości rybacy przywiozą z morza. 

           21. Czy otrzymam powiadomienie SMS o kolejnej planowanej dostawie ?

Tak. Wysyłamy smsy z informacją o planowanych dostawach, ale nie zawsze. Np. Na dostawy przedświątecznie nie wysyłamy smsów. 

        22. Czy można spakować jedno zamówienie do kilu boxów ? Podzielić na kilka osób ? 

Tak. Jednak wtedy doliczana jest opłata 5 zł do każdego styroboxu niezależnie od wartości zamówienia. 

 

 

 

Ostatnio przeglądane