Najczęsciej zadawane pytania
- Jak zapłacić za zamówienie ?
Zapłata za zamówienie odbywa się przy odbiorze. Nie pobieramy wcześniej żadnych zaliczek. Płatność gotówką lub Blik-iem lub kartą.
- Ile kosztuje dostawa ?
Dostawa jest bezpłatna dla miejscowości, które są wypisane w zakładce „dostawa”.
- Jak pakowane i transportowane są ryby ?
Ryby pakowane są w porcie w Kołobrzegu w pojemniki typu STYROBOX, po czym trafiają do samochodu chłodni, wyposażonego w agregat chłodniczy, który podczas podróży utrzymuje temperaturę 0 st. C wewnątrz chłodni.
- Czy ryby są mrożone ?
Sprzedajemy tylko i wyłącznie ryby świeże. Ryby nie są zamrażane ani przemrażane na czas transportu ani przed nim. W ofercie posiadamy jedynie halibuta, który jest zamrożony. ( nie rozmrażamy przed dostawą ) .
- Jak złożyć zamówienie ?
Zamówienie najwygodniej złożyć poprzez formularz dostępny na stronie, ale także można wysłać do nas maila lub zadzwonić.
- Jaką kwotę przygotować za złożone zamówienie ?
Każda osoba która składa zamówienie, przed dzień przed dostawą otrzyma wiadomość SMS z dokładną ceną.
- Czy moje zamówienie będzie tak wyważone jak zamawiam ?
Niestety, ponieważ ryba nie zawsze waży dokładnie tyle, ile Państwo zamawiają, możliwe jest, że koszt będzie trochę wyższy niż przez Państwa wyliczony, ponieważ nie odcinamy np. ogona, kawałka płata – dlatego cena łączna zamówienia zależy od wagi ryby.
- Jak przechować śledzia solonego ?
Termin przydatności to 1,5 miesiąca od dostawy. Po otwarciu vacum można ponownie zrobić solankę (woda + sól) tak aby pływało jajko lub surowy ziemniak, po czym zamoczyć śledzie w tej solance i przykryć talerzem, na który należy postawić coś ciężkiego np. słoik z wodą, aby śledzie były zamoczone. W tak przygotowanej solance, śledzie mogą leżeć jeszcze około pół roku i więcej.
- Co zrobić jeśli okaże się, że złożyłam/em zamówienie, a nie mogę go jednak odebrać ?
Jeśli nastąpi sytuacja, w której nie będą mogli Państwo odebrać swojego zamówienia, prosimy o taką informację max na 3 dni przed planowaną dostawą, w innym przypadku prosimy o poproszenie kogoś z rodziny lub znajomych aby odebrali zamówienie za Państwa.
- Kiedy odebrać zamówienie ?
W zakładce dostawa można zobaczyć kiedy planowana jest dostawa dla Państwa miasta (dostawa zawsze podana jest w kilkudniowym przedziale, ponieważ dajemy sobie czas np ze względu na sztorm czy inne wypadki losowe). Każda osoba, która złoży zamówienie dostanie wiadomość SMS kilka dni przed dostawą z informacją, w który konkretnie dzień będziemy w Państwa mieście.
- Jaki jest koszt pakowania ? Jak pakowane są ryby ?
Ryby pakowane są w bezodpływowe pojemniki styropianowe. Opłata za opakowanie świeżej ryby to 5 zł ( powyżej 150 zł łącznego zamówienia opakowanie jest bezpłatne ) . Opakowanie jest jednorazowe i bezzwrotne.
- Czy można poprosić o zapakowanie ryb w reklamówki ?
Niestety, odeszliśmy od pakowania ryb w torby foliowe, ponieważ wpływało to na ich jakoś i świeżość (zaparzały się). Pakujemy tylko w pojemniki styropianowe.
- Gdzie odebrać moje zamówienie ?
Zapraszamy do zakładki „miejsca odbioru”, są tam dostępne punkty wraz z godzinami, kiedy i gdzie można odebrać swoje zamówienie.
- Skąd wiem, że moje zamówienie na pewno zostanie zrealizowane ?
Jeśli złożyli Państwo zamówienie poprzez formularz na stronie, zostanie wysłana do Państwa w ciągu 24 godzin automatyczna odpowiedź, jednak potwierdzeniem 100% jest wysłany przez nas SMS kilka dni przed dostawą. Jeśli nie dostaną Państwo maila lub SMS-a prosimy o kontakt telefoniczny.
- Czy opakowanie styropianowe jest zwrotne ?
Niestety nie. Dlaczego ? Ponieważ dezynfekcja według zasad SANEPID-u jest droższa od zakupu opakowań.
- W jakich terminach jeździcie do danych miejscowości ? Dostawa odbywa się cały rok ?
Dowozy odbywają się przez cały rok ( za wyjątkiem okresu od połowy czerwca do 31 sierpień - ze względu na okres ochronny na dorsza oraz miesiąca stycznia- przerwa urlopowa )
- Co się stanie jeśli złożę zamówienie a go nie odbiorę ??
Ze względu na to, iż coraz częściej zdażały się sytuacje, w których osoby składały zamówienie i ich nie odbierały postanowiliśmy zacząć współpracę z firmami windykacyjnimi np. KRD „Krajowy Rejestr Długów”. Każda osoba, która nie poinformuje Nas max 3 dni przed dostawą, że nie odbierze swojego zamówienia, otrzyma od Nas fakturę z 7dniowym terminem płatności oraz zakaz dalszych zamówień.
- Jak przebiega cały proces od zamówienia po dostawę ?
Kiedy składają Państwo zamówienie na naszej stronie poprzez formularz, w ciągu 24 h dostają Państwo maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, później kilka dni 2-3 dni przed planowaną dostawą, jak tylko wiemy, że kutry idą w morze wysyłamy smsy do każdej osoby, która złożyła zamówienie o przewidywanym termienie dostawy. W dniu dostawy dostają Państwo jeszcze jednego bądź dwa smsy z informacją w którym miejscu stoimy i wyceną zamówienia.
19. Czy mogę prosić o spakowanie ryb wędzonych "vacum" ?
Oczywiście. Możemy spakować vacum wybrane przez Państwa ryby, doliczamy kwotę 2 zł / kg za spakowanie vacum. Prosimy jednak pamiętać, że ryby spakowane vacum są bardziej wilgotne i z doświadczenia wiemy, że dużo smaczniejsza jest ryba nie spakowana vacum :)
20. Zamawiałam/em np. śledzia , ale go nie otrzymałem/am ?
Nasze ryby są łowione na świeżo ( nie przetrzymujemy ryb w chłodniach - dlatego może się zdarzyć, iż jakiejś ryby będzie brakowało w Państwa zamówieniu, staramy się o tym facie informować, jednak nie zawsze się uda, jeśli np. dowiemy się o tym fajcie w nocy dzień przed dostawą, dlatego jeśli zabraknie jakiejś rybki w Państwa zamówieniu - prosimy się na nas nie denerwować, ale na to wpływu nie mamy co i w jakiej ilości rybacy przywiozą z morza.
21. Czy otrzymam powiadomienie SMS o kolejnej planowanej dostawie ?
Tak. Wysyłamy smsy z informacją o planowanych dostawach, ale nie zawsze. Np. Na dostawy przedświątecznie nie wysyłamy smsów.
22. Czy można spakować jedno zamówienie do kilu boxów ? Podzielić na kilka osób ?
Tak. Jednak wtedy doliczana jest opłata 5 zł do każdego styroboxu niezależnie od wartości zamówienia.
Podkategorie